WIJ BEZORGEN GRATIS !

Corona virus vragen / oplossingen

Deze tijden vragen om bijzondere maatregelen. Wij doen er alles aan om jou een veilig woonbeleving te geven en volgen hierin de adviezen op vanuit het RIVM. Vind hieronder antwoord op veel van jouw vragen rondom het Coronavirus. Kun je geen antwoord vinden op jouw vraag, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan er nog contant betaald worden bij ons en/of bij de chauffeurs?
Gelieve pin, maar als het echt niet anders kan dan mag het ook contant.

Kan er misschien toch bezorgd worden i.p.v. ophalen?
Ja dat is mogelijk. Onze voorkeur gaat ernaar uit om op dit moment te bezorgen in plaats van de goederen op te halen. Wil je jouw bestelling laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Om contact (pen) tussen de bezorger en de klant te vermijden, vragen wij of de aflevering getekend mag worden door de chauffeur.

Brengen de bezorgers het nog wel binnen?
De bezorgers leveren de meubels bij jou binnen en houden daarbij rekening met de richtlijnen van het RIVM. Je wordt gevraagd om ook deze richtlijnen te respecteren en minimaal 1,5 meter afstand te houden van de bezorger.

Gaan afspraken nog wel door, interieuradvies, etc.?
Ja, dit gaat in overleg gewoon door. Heb je een afspraak voor interieuradvies of wil je graag een afspraak voor een interieuradvies, dat is dit nu ook mogelijk voor en na sluitingstijd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Komt alles nog wel op tijd binnen?
Vooralsnog gaan wij er vanuit van wel. Mochten onze leveranciers onverwachts de levertijd niet aan kunnen houden, zullen wij jou hier tijdig over informeren.

Is het druk in de winkel?
Het is voor deze tijd van het jaar vrij rustig. De minimale afstand van 1,5 meter is makkelijk op te volgen. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om voor of na sluitingstijd een persoonlijke afspraak in te plannen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Is de winkel 2e Paasdag geopend?
Dit weten wij op dit moment nog niet omdat de situatie en de adviezen dagelijks kunnen worden bijgesteld. Vooralsnog gaan wij ervan uit dat onze woonwinkel op 2e Paasdag gewoon geopend is. Hou hiervoor onze actuele openingstijden in de gaten.

Welke extra maatregelen nemen jullie?
Onze medewerkers met griep of verkoudheidsklachten zijn uit voorzorg niet aanwezig. Mocht jezelf COVID-19 gerelateerde gezondheidsklachten hebben dan ontvangen we je graag op een ander moment in onze winkel, maar ben je uiteraard 24/7 van harte welkom in onze webshop. Normaal gesproken ontvangen we je met een warme handdruk, maar dit beperken we nu tot een vriendelijke groet. Ook houden we een minimale afstand van 1,5 meter van elkaar en vragen wij je dat ook te doen. Daarnaast vragen we je uitsluitend met pin te betalen.

Deurklinken, pinautomaten en de diverse gemeenschappelijke ruimten in de winkel worden regelmatig en extra nauwkeurig schoongemaakt. Als je dit voorjaar net lekker bezig bent met je interieur hopen we dat – gezien onze genomen maatregelen – je gewoon met een fijn en veilig gevoel bij ons binnenstapt. Blijf je toch liever in huis, weet dan dat een deel van onze interieur collecties ook online zijn te vinden, met uiteraard dezelfde acties als in onze winkels!